en helt vanlig skoldag

Då var första dagen på den här veckan avklarad och jag längtar redan till helgen.. jag är trött och har ont i ryggen så jag ska nog sova en stund innan jag tar tag i allt jag måste göra idag. har en känsla av att det mesta kommer skjutas upp till en annan dag, som vanligt. imorgon är det UFmässa och efter det blire förmodligen en sväng på stan med min twin, på onsdag får jag veta om jag får jobbet eller inte, på torsdag har jag fullt upp och sen är det fredag igen, underbart! i veckan ska även en modellagentur i stockholm ringa och boka in en tid med mig. tummen upp




dagens upptäckt: skolidrotten kan faktiskt vara rolig.


Kommentarer
Postat av: Liene

sv: nej, inte alls dåligt ju:)

kram

2009-03-09 @ 18:36:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0