ingenting

Din ryggtavla var det sista jag hann se innan dörren small igen efter dig och under den korta stund som passerade innan jag nådde fram till fönstret hade du redan hunnit bli ett med mörkret.



Jag har i stort sett inte gjort ett skit idag. ingenting vettigt iallafall, ingenting av allt det jag skulle ha gjort, borde ha gjort.. tiden räckte inte till, trots att jag haft hela eftermiddagen på mig. flera timmar gick åt till att göra ingenting, äta, gå ut och springa, duscha och återigen göra ingenting. jävligt meningslöst.

imorgon ska jag fan ta mig i kragen och göra någon nytta!


Kommentarer
Postat av: nathalie

HAHAHA ja :D <3

2009-03-09 @ 22:04:04
URL: http://jnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0