where is the love

Det känns som att allting händer idag men för mig står tiden stilla och den här dagen känns faktiskt helt meningslös.. min bästa drar till magaluf inatt, pojken lanar, massa tar studenten och alla andra ska bara ta det lugnt. jag får väl ruttna bort under täcket och hoppas imorgon blir roligare. men tack vare ängeln B har jag iallfall spotify och kan lyssna en massa musik, tummen upp för det!

Grattis till alla som tar studenten idag då!
bara ett år kvar och jag är redan taggad till max, uhu


Kommentarer
Postat av: Emma

vi kan ju bilda klubb, känns som alla göra något utom en själv i kväll xD

2009-06-05 @ 19:14:17
Postat av: Emelie

Åhh, jag vill också ha spotify! :(

2009-06-06 @ 10:56:57
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0