i'm not a girl

Imorgon är det äntligen skolavslutning, ska bli otroligt skönt även om det känns som att det började redan förra veckan med tanke på att vi bara haft en lektion den här veckan, mums.. stort + är ju att jag får träffa mina underbara tjejer imorgon igen! kände mig som en liten mamma idag, lagade mat, gjorde matlådor, plockade in disk osv.. det blir nog en riktigt bra hemmafru av mig i framtiden! efter allt slit tog jag en promenad med J vilket slutade med att jag köpte poppisar på maxi, mums <3

och eftersom jag nu bara sitter här tänkte jag passa på att plugga lite körkortsteori.. någon gång måste jag ju börja!
 


Kommentarer
Postat av: Rebecha

Ja och nu när det är sommarlov kan det väl komma lite fint väder också? :)



Hoppas du får en bra sommar! :)

2009-06-11 @ 13:02:40
URL: http://rreg.blogg.se/
Postat av: Maraboubajs

skolavslutningen är nog läsårets höjdpunkt

2009-06-14 @ 13:55:34
URL: http://maraboubajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0