i'll miss you

Det blev ingen personalfest idag som planerat, krångel med skjuts ledde till att lusten försvann och sen är jag hellre med min twin ikväll än sitter med massa främlingar på en personalfest. det är nog först nu som jag inser hur tomt det kommer vara att inte få träffa mitt lilla sunshine på en hel månad? :o jag är ju van att träffa henne så gott som varje dag. uhu. jag kommer sakna dig, emelie!

som tur är har N hunnit komma hem nu och om 48 timmar kommer även C hem och då har han ledigt från lumpen i 5 veckor.. fyfan vad underbart det ska bli :$ <3
ser dock verkligen inte fram emot att jobba onsdag, torsdag, lördag och söndag denna vecka, men pengar är ju pengar och det behöver jag mycket av!

idag har även solen varit framme en stund så nu börjar det kännas som sommar. mums


Kommentarer
Postat av: e

saknar dig gumman! fick du mitt sms forut? <3

2009-06-19 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0