fresh start

Hur ska man kunna gå vidare i livet när ens förflutna ständigt kommer ikapp, när de man försökt att glömma gör sig påminnda om och om igen och när det känns som att man gång på gång faller tillbaka trots allt kämpande för att ta sig därifrån? Kanske kan man verkligen inte rymma ifrån sitt förflutna, kanske följer det bara med dig som ett växande bagage som du får försöka lära dig att leva med.. men hur ska man då kunna börja om på nytt? är det ens en möjlighet?

det kanske bara är för komplicerat för mig.


Kommentarer
Postat av: sandra

<3<3<3<3<3

2009-01-27 @ 19:40:03
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/
Postat av: nina

Det du har varit med om ska du ta lärdom av, du ska acceptera det, inte glömma det, men ändå kunna gå vidare. Du ska lära dig av dina misstag och inte göra om dom, på så sätt har de aldrig varit förgäves. Du ska ta din styrka till att fortsätta, till att blicka framåt, till att ta vara på alla de underbara stunder du har i ditt liv. Och jag hjälper dig på vägen, det vetu, jag hjälper dig så gott det går. Med all min kraft. Jag älskar dig, jag känner dig, och jag vet att du kan göra vad som helst.

2009-01-27 @ 21:57:29
Postat av: Zäta

du måste komma över de för att kunan gå vidare!

2009-01-29 @ 17:52:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0