i call in sick today

Jag har nog aldrig hört en katt snarka så mycket som min gör.. vaknade två gånger inatt och fick putta bort han eftersom hans snarkningar rakt i örat på mig gjorde att jag väcktes ur min underbart sköna sömn. jag börjar verkligen uppskata att kunna sova, helst några timmar längre än vad som egentligen behövs ^^

J ringde förut och berättade om en fotosession i sthlm som hon tyckte jag skulle komma på, kändes rätt kul med tanke på att de andra behövde söka för att få chansen men jag blev direkt en av de två modellerna de ska ha. tyvärr går jag i skolan då så vet inte riktigt hur jag ska lösa det problemet. om jag hittar något billigt tåg kanske jag skulle kunna ta ledigt en dag. yeye

nu ska jag fixa mig och sen ska jag på bio i örebro med familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0