damm damm damm

Det ser nästan ut som att en bomb exploderat i mitt rum och jag får dåligt samvete för att inte ha städat än. det är knappast första prioritet på min lista.. den får nog faktiskt bottenplaceringen! men jag borde verkligen städa tills imorrn så jag får se om jag tar mig i kragen och gör det sent ikväll eller imorrn efter praktiken.

jag har ytterliga 3 viktiga saker jag borde göra men även de får vänta. jag har nämligen alldeles för ont i huvudet för att kunna tänka överhuvudtaget så ikväll kommer jag nog lägga mig tidigt.. får se om N kommer hit en stund också. skulle vara mys.

nu hoppas jag på en bra helg! de 2 sista har nämligen inte varit på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0