fact

I min blogg skriver jag det jag känner för, det som känns störst för tillfället.. mina vänner förstår vad det mesta jag skriver om handlar om, ni övriga får tolka hur ni vill. mina texter får ni tolka hur ni vill och jag bryr mig inte ett skit om vad en anonym tycker och tänker om mig. det jag irriterar mig på är att folk som inte gillar min blogg fortsätter läsa och kommentera en massa skit, anonymt.. kan du inte ens stå för vem du är kan du hålla käften och sluta läsa min blogg.


N lämnade mig nyss och det känns genast lite tommare, hennes glädjespridande skratt hörs inte längre och glädjen som hennes närhet skapar försvann tillsammans med henne ut i kylan . jag har saknat att få spendera hela dagar med min bästa vän och jag hoppas det blir oftare i fortsättningen.

imorgon ska jag och S in till örebro, hon ska få hålla mig sällskap hos tandläkaren och sen ska vi leta 18års present.. jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska leta efter men jag har mina små ideer och jag hoppas på att hitta något riktigt bra imorgon. som tur är får jag iallafall trevligt sällskap!

over and out

Kommentarer
Postat av: n

det är så skönt att umgås med dig. det känns som om vi står på samma plats som vi gjorde för så länge sedan. att det är vi igen:)

2009-02-19 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0