TO MY LOVELY ONE

Angående mitt förra blogg inlägg vill jag bara poängtera att min älskade twin verkligen inte är bortglömd. hon är nämligen den som gör min trista vardag mycket bättre och den som alltid får mig att må lika bra, my sunshine!
 
äkta vänner växer inte på träd men jag har lyckats hitta en av de bästa :$

Jag hoppas du vet det emelie.. för du är verkligen en av de bästa människor jag träffat och ibland tror jag verkligen att vi är riktiga soulmates.
vi kan läsa varandras tankar, avslutar varandras meningar, säger samma saker och tänker ofta likadant, twins liksom. en vän kan man förlora efter ett tag men en twin är någon som är en del av en föralltid, right?



( det passade bara inte att ha med dig i ett sånt deppigt inlägg ;) )

love you!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Föralltid :) du är bäst! love you!!! <3 hehe, det var bättre att få ett glatt inlägg själv :)) <3<3<33<3<333

2009-02-05 @ 09:32:21
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0