congratulations

Idag blev N vuxen medan jag får fortsätta vara liten i typ 1 ½ månad till :p 
Grattis my love <3




igår lekte jag med E och vi upptäckte att hoppet om att klara teoriprovet inte är helt dött, sen gick resten av dagen åt till att leta en bra present till N och förhoppningsvis blir det bra.

Jag hoppas på att få en semla eller två idag.. kanske blir man mer sugen på det just eftersom det faktiskt är fettisdagen idag? eller så är det bara alla bilder som finns precis överallt som får det att vattnas i munnen? probably

om 40 minuter börjar min spanska lektion och sen har vi hål i 2 timmar för att sedan göra ett jävla matteprov som förhoppningsvis går bättre än vad jag tror, heh.. drömmen om ett VG känns avlägsen så jag nöjer mig med att hoppas på ett G.

dagens upptäckt: facebook, hah.

Kommentarer
Postat av: nina

tack <333

2009-02-24 @ 10:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0