blodsmak

jävla mig som aldrig kan sluta pilla.. jag vet att sår läker snabbast om man bara låter dom vara men trots det söker sig mina fingrar automatiskt till mina munsår och vips så har jag blodsmak i hela munnen och såret är som nytt.
jag har alltid varit sån och det verkar tyvärr inte försvinna. usch

Nu får Kent fylla mitt huvud med deras underbara texter för jag ska nämligen lyssna igenom alla deras album på nytt. egentligen har jag fullt upp idag, matteuppgifter, skriva loggbok osv men det får vänta för jag är alldeles för trött för att försöka engagera mig i någonting som har med skolan att göra ._.

Kommentarer
Postat av: Zäta

jag kan int eheller låta bli att pilla upp sår =/

2009-02-03 @ 17:20:33
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0