and a happy new year

idag trängdes vi med halva sveriges befolkning på mellandagsrean men jag lyckades fynda lite så det känns som att det var värt det! och nu när julen är avklarad så är det väl bara att tagga inför nyår och förhoppningsvis blir det ett lyckat nyår med mina vänner! mums

jag suger på att hålla min blogg vid liv så förstår att alla mina läsare tappat tålamodet med mig, haha.. men nu ska jag samla nya krafter. skönt att ha lite lov nu och som tur var blev det en bra jul iår med alldeles för mycket godsaker, som vanligt. men det är ju tradition så wtf. jag har hela livet på mig att bli nyttig!


och nu har jag bestämt mig för att bli BLOND igen, efter nyår!
saknar mitt hår..

 

Kommentarer
Postat av: emelie

damn you hot!!!

2009-12-27 @ 08:11:05
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: nina

my precious lady,

nyår blir suveränt!

2009-12-27 @ 14:48:22
Postat av: Anonym

hallo. vet inte varför jag svarar här men jag vill nog komma på nyår :D TJING <3

2009-12-27 @ 22:27:10
URL: http://nathalei.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0