toffel

 .hur mycket jag än försöker förtränga de känslor jag vet att jag inte borde ha gör de sig gång på gång påminda, de dyker upp i mina hjärna och orsakar fullständig katastrof. känslor kan inte ignoreras eller glömmas bort så det enda jag kan göra är att hoppas att de försvinner med tiden.. det blir alldeles för komplicerat.

however, idag har jag bestämt mig för att vara riktigt duktig och ta tag i högen med läxböcker som ligger och väntar. helt sjukt att vi är inne på våran första vecka i skolan och redan har massor att göra, uppgifter och arbeten i de flesta ämnena och en jävla massa prov inbokade. jag gillar verkligen inte skolan just nu.

för att göra det hela en aning bättre så trillade det iallafall in lite lön på mitt konto idag, underbart! tragiskt nog kommer den ta slut väldigt fort med tanke på att jag äntligen ska köpa ny mobil.. men jag tror det kommer underlätta min vardag när jag har en mobil där jag hör vad folk säger.


dagens bästa var att jag fick vandra runt i M:s tofflor i skolan hela dagen, de var ett par år gamla och några nummer förstora men det var bättre än att gå barfota! vem vet, jag kanske skapat nytt mode idag?


  

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0