vilka baskelusker

Jag är förkyld och har spenderat hela dagen med att sova, tycka synd om mig själv och ätit. så jag är en aning rastlös nu dårå! men jag ska iallafall pallra mig iväg till skolan imorgon så får vi se om jag överlever hela dagen eller inte.
Jag körde nyss och hämtade syrran hos en kompis sen körde vi runt lite överallt och det gick faktiskt bättre än förväntat, med tanke på att det både regnade och var mörkt! det här med att kugga på uppkörningen verkar inte lika troligt längre.

försökte vara duktig och plugga lite matte förut också men det slutade med att jag slog ihjäl matteboken. förstår inte meningen med att sitta och försöka lära sig massa onödigt skit som jag aldrig i hela mitt liv kommer att använda? uh

nu blire en kort promenad med hunden!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0