porr

I want you, mr perfect.

min kära klasskompis martin föreslog att jag skulle döpa om min blogg till något med porr.. det skulle enligt honom öka antalet besökare massor. och jag måste nog medge att han har rätt, men det är knappast kåta killar jag vill locka hit?

jag klarade av hela skoldagen även om min huvudvärk flera gånger fick mig att vilja försvinna därifrån, tur att jag har en ordentlig kompis i klassen som håller koll på mig ^^! när jag kom hem traskade jag ut med hunden, käkade och sov en stund innan jag kunde dra igång med pluggandet ordentligt.. det är ungefär det jag gjort idag, känns en aning meningslöst eftersom det fortfarande är massor av företagsekonomin som jag inte förstår men jag ska upp tidigt imorgon och läsa igenom allt, sen får jag skippa lunchen och försöka nöta in det sista då. uh

jag vill ha helg nu. mys som fan kommer den bli :$

None
godis imorgon också, pussssss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tackar :) jaså.. ja du får väl fundera på att pierca dig då! ;D hehe, inget jag ångrar.

2008-09-18 @ 23:36:03
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahaha enligt min killkompis så ska jag ta nakenbilder o spela allmänt blåst - han är helt övertygad om att besökarantalet ökar då.

2008-09-19 @ 18:15:51
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0