ooa hela natten

jag kanske ger mig ut på bus sen, men bara, bara, för att alla tjatar.
jag är egentligen tråkig idag men har energi så det skulle räcka till minst 100 andra också och den kombinationen är fan verkligen inte lyckad, vilket suger rejält!
eller så får jag väl ta och somna till en skräckfilm alldeles själv, uhu.

godmorgon på min arm som somnat också. varför blir det så egentligen?
det sticks och känns konstigt i hela armen, och så säger man att den sover?
jag tror den är förgiftad och håller på att dö. inte fan är det skönt iallafall.

och jag har 0 % tålamod så jag känner för att döda massa jobbiga människor.. :)



för tillfället är jag väldigt osäker på vad jag vill..


Kommentarer
Postat av: emelie

det kanske är bra att ge sig ut på bus om man har energi som räcker till 100 andra? :D

2008-10-30 @ 22:11:06
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0