i want to be on top



Igår, torsdagen den 9/10 var en av de bästa dagarna på länge.. och nej, inte för att det var mammas födelsedag (även fast cheescaken var sjukt god) utan helt enkelt för att det kändes som att jag kom ett steg närmare min dröm jag haft ända sen jag var liten. Jag var uttagen till elites final casting i stockholm och C följde med mig dit, bäst som han är.. jag njöt av varje minut av dagen även om jag drabbades av panik när vi stod i kö och väntade på att det skulle bli min tur. Jag funderade på att vända och springa därifrån, strunta i allt men som tur var gjorde jag inte det. Det blev min tur och de tog mina mått, fotograferade, granskade och frågade några frågor sen var det klart.. jag fick en hel del komplimanger men jag behövde inte gå upp till rummet där man blev intervjuad och jag har funderat som besatt på om det är positivt eller negativt men kom fram till att jag fhelt enkelt får vänta på svar. Ni kan ju ana att jag kollat mailen ungefär 100 gånger idag!

jag vill. jag vill vara en av de där tjejerna som har sin bild uppsatt på vägen på deras kontor, jag vill vara den tjejen som vinner hela finalen..
jag vill iallafall få en chans att försöka uppnå min dröm.


& nik, min idol har gjort en comeback i mitt liv.
så jag är happy ^^

Kommentarer
Postat av: johanna

varesig du går vidare eller inte , så är du för mig det snyggaste och underbaraste som någonsin har gått i ett par skor <3

2008-10-10 @ 19:21:50
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0