I try hard to make it



Im sorry, I cant be perfect

jag sitter hemma hos min babe som för tillfället står i duschen och jag sitter och försöker få ihop mitt svenska arbete.. men det går inte alls lika bra som jag hoppats på. förhopningsvis går det bättre imorrn så jag får ihop en bra text. men jag är allt annat än pepp på en ny skolvecka ._.


ibland drar jag mig tillbaka och lämnar saker som de är även om jag skulle vilja att de var annorlunda, varför vet jag inte riktigt men jag väntar väl på att den andra personen ska ta sitt första steg då jag försökt öppna upp vägen.
varför ska allt här i livet vara svårt?

jag saknar känslan av att det var du och jag mot världen, föralltid förevigt,
jag saknar den där tryggheten och tron på att våran vänskap var evig.
jag saknar min bästa vän och hoppas att hon saknar mig tillbaka.

Kommentarer
Postat av: nmk <3 kjmp

Jag saknar dig. Varje dag. Så mycket att det gör ont.. Men nu är det ombytta roller. Förut var jag för upptagen och nu är det istället du. Det är svårt att göra så att allting ska passa. Men när du har en fri stund över får du gärna ägna den åt mig. Jag skulle bli så glad om du ringde<3 Du är föralltid det absolut bästa i mitt liv. No matter what. Du är allt.

2008-11-22 @ 14:28:48
Postat av: LIFE BY Marielle

Okej, then i know :) får se vad jag bestämmer mig för! KRAM

2008-11-23 @ 10:49:57
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0