yeeye

Jag tycker faktiskt att jag är ganska rak och uppriktig som person.
och jag har alltid ansett att man inte kan styra sin känslor.
varken du eller jag. och visst, jag kunde säkert ha skött det bättre..
men samtidigt är det inte så konstigt att jag bröt ihop totalt,
hade en massa funderingar och försökte ändra på allting.
Jag kanske bara borde ha lyssnat utan att diskutera,
men det tog ett tag innan jag kunde acceptera situationen.

Men jag har smält det nu.. jag är okey.
Jag vill fortfarande ha dig i mitt liv, vill du vara min vän är jag din.
'no hard feelings.

Kommentarer
Postat av: c

heaaaaaaaaaaaart

2008-03-06 @ 20:34:21
Postat av: A s t i i i

gulligt :)

2008-03-07 @ 09:33:02
URL: http://astiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0