reality

vi behöver inte ha världens diskussion.
jag kommer inte ställa en massa frågor.
jag har bara en fråga och förväntar mig ett svar..
det behöver inte bli några konflikter.
jag kan acceptera det, hur du än vill ha det.
och jag kommer nog inte ge mig förrän du svarat.
för det är jävligt jobbigt att inte veta,
ständigt fundera och undra.. försöka förstå.

det känns bara inte rätt att jag hela tiden ska försöka,
utan att få någon som helst respons tillbaka.
det känns inte rätt att jag hela tiden förklarar allting
medan du inte säger någonting alls.
hela situationen har blivit så komplicerad & konstig
så hur det än blir kan det nog bara bli bättre..


frågan är bara om du vill & kan radera mig helt ur ditt liv?
om du kan det.. visst, jag kommer bli sårad men då vet jag iaf.
och om jag måste kan jag nog radera dig också skaru se..
men jag vill inte ha det så. du betyder fortfarande för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0