murderer

en sak som jag funderat på ett antal gånger är hur någon kan döda?
sure, om jag fick en pistol och stod öga mot öga med den personen  jag hatar
så skulle det kankse vara lockande att trycka av.. men jag skulle nog inte våga.
och om jag nu gjorde det skulle jag förmodligen ångra mig och ha svårt att
leva med det. det är lätt att göra saker utan att tänka sig för men jag har ett samvete.
så för mig är det omöjligt att förstå hur någon kallblodigt kan mörda en annan människa.
Det är som morden i Arboga då någon knivskurat en 2åring, en 4åring och deras mamma,
barnen dog påväg till sjukhuset men mamman är vid liv men har inte vaknat upp än..
hur fan kan man göra något sådant? det var ju fan 2 barn?! jag blir så jävla irriterad.
Och det hemskaste är nog att man inte blir förvånad längre, det är liksom inget ovanligt,
vilket gör att jag inte kan låta bli att fråga vafan det är för värld vi lever i? 'i don't like it

nu har jag fått ur mig lite av mina funderingar.. inte för att det gör någon skillnad, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag håller nog med dig, det är det fina färgglada pappret som gör det, sedan alla söta kyckligfigurer hehe :P evil plan...
ja kroatien är underbart, du borde åka dit :D
kramar

2008-03-21 @ 15:52:17
URL: http://medany.blogg.se
Postat av: Dennis

Ja, visst känns det så :S ... Men vi får hoppas att det slutar snart! :D

Ha det! :D

2008-03-21 @ 16:48:25
URL: http://www.dennism.se
Postat av: A s t i i i

Ja! det är verklig sjukt hemskt hur folk kan döda människor bara så där! :(

2008-03-22 @ 09:28:43
URL: http://astiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0