i've got nowere to run

image51
dont play with me.

jag är faktiskt inget barn, jag är inte korkad om du tror det.
men jag har problem med att förstå vissa saker och
med att läsa av vissa människor. du är en av dom..
och jag vill inte hoppas på för mycket.


iallafall! just nu är jag super trött, har världens huvudvärk & sämst humör.
var på möte förut.. haha, ja vad ska man säga. fiasko passar nog bäst.
får väl se hur saker och ting blir i framtiden. jag vet iaf vad jag hoppas på.
men måste erkänna att hela situationen känns aningen meningslös..

mitt hopp om allting börjar sjunka igen. fan för det.
och fan vad jag ångrar precis allting just nu.. nina fattar vad jag menar.
ni andra är för korkade ^^. haha, nerå. men hon vet de flesta av mina hemlisar (a).
jag fattar inte när jag ska lära mig? sluta göra saker jag vet jag kommer ångra efteråt.
jag visste fan att det skulle bli såhär.. =/! bläh.

JAJA! idag ska jag nog börja läsa till idrotts provet som är nästa vecka.
och läsa ut engelska boken. det är bra att vara duktig ibland ju ^^

puss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Söt bild:)

2008-03-27 @ 20:10:43
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: nina

jag älskar dig

2008-03-28 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0