friday all day long

klockan ringde 10 i 7 men jag orkade inte gå upp.
så när mamma väckte mig kvart över var det ganska bråttom.
sminkade mig lite i bilen för att inte skrämma alla i skolan sen!
idrotten är inte rolig att ha kl 07.50!! har ju fan knappt vaknat då.
sen fick vi köra ett spinnigspass och sen prova lite maskiner..
lagom skönt att duscha vare sen iallafall kan jag lova :)
sen hade vi geografi och matte sen sluuuut :D
lagom kort dag för att vara fredag osådär!
fick reda på betygen för svenska uppsatsen & samhälls arbetet.
mvg på svenska och vg på samhällen. men, hade fått högre
om jag inte varit klantig och glömt en massa vitkiga grejer. uh

skulle egentligen ha dragit till köping idag men så blev det inte :(
blir väl bara en lung hemmakväll verkar det som..


det är sorgligt att du är så jävla feg egentligen,
säg som det är och stå för det. no more bullshit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0