what about you,

'lets start over
again.

okey, jag vet inte riktigt varför det alltid blir såhär förr eller senare.
kan inte allting bara vara bra? om endast för en ynka minut.
jag skulle bara vilja uppleva det, en gång till, kanske en sista.
jag börjar fundera på om det är jag som tänker för mycket?
men jag är nog en sån människa. jag har svårt att släppa saker.
och svårt för att gå vidare vilket inte gör någonting enklare.


om du hade frågat mig för ett år sen hade svaret varit självklart.
jag trodde att det alltid skulle vara det men jag insåg nu att det var fel.
jag vet faktist inte vad jag skulle svara.. hur jag skulle reagera.
jag har stött på saker som förändrat mig & mött folk som fått mig att tänka om.
jag har så mycket att förlora nu och jag vet inte om du är värd det.



AJA. PÅ TORSDAG GÄLLER DET.
give me strenght!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0