the cold swedish winter.

jag hatar vintern, kylan, snön, halkan och allt negativit som har med det att göra.
eller okey, jag kan erkänna att jag inte hatar det på heltid. men ofta gör jag det.
likson.. hur deprimerande är det inte att vara tvungen att gå ut och nästan frysa ihjäl?
jag tycker fan inte om det, inte det minsta.
visst, det är mysigt att se den första snön falla den 23:e december och
veta att morgondagen medför en vit julafton. att vakna på morgonen,
kolla ut genom fönstret och se det vita täcket ligga över staden.
det är mysigt. det är jul. det är äkta vinter, den tycker jag faktiskt om.
lovet ska fyllas med skid/skridsko åkning & snöbollskrig. det hör till.
och att snön ligger kvar till efter nyår är en självklarhet. det är så det ska vara,
så det brukade vara. men allting är inte som det ska, som det brukar..
och inte fan ska det vara jul och jullov utan snö som sen trillar ner 2:a januari.
Då julen, nyår och lovet är över. det är fan inte vinter. inte äkta.
Den här jävla fejk vintern kan dra åt helvete.

Och imorgon börjar skolan, den kan dra åt helvete den också.
jag vill inte. verkligen inteinteinteinteinte!
aja.. det är väl bara att bita ihop. "bara" 2 ½ år kvar och sen ännu mer plugg.
får iallafall träffa personerna jag saknat under dessa veckor. happy smilies på det.

haha, nina och jag ringde runt och sökte sommarjobb förut.
HAHA.. kan man sammanfatta det typ. det gick inget vidare.
fast vi hade kul iallafall, riktigt åt vad vet jag inte men så brukar det vara.
vi sitter där som två idioter med telefonen i handen och börjar gapskratta.
fråga mig inte åt vad. för det vet jag inte.
jag antar att man bara ibland är så lycklig att man tycker allt är kul och då
är det kanske inte så konstig att det är så när jag är med henne.
Hon är nämligen min bästa och jag har saknat henne massor, gör fortfarande.
Jag vet att det inte är som förr, kanske inte lika bra, men det är fortfarande vi. du&jag!
Och det kommer bli bättre! Det finns inte mycket jag tror på men en av de sakerna är oss.
Vi sa föralltid och det ska vara föralltid. ingenting är omöjligt.. speciellt inte med dig.

Jag saknar min Joakim också, såklart, som vanligt, som alltid.
det är skönt att älska men det är jobbigt med den ständiga saknaden..
'i just want you to hold me in your arms.

Kommentarer
Postat av: N

Ingeeenting är omöjligt bara man vill det.
Och jag älskar dig, det vet du!

2008-01-07 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0