kiss me

Jag kankse är en sån som behöver bekräftelse.
Jag är nog en sån som tar ut för mycket i förskott,
som har en förmåga att överreagera då och då.
Jag är inte felfri och långt ifrån perfekt.. jag är bara jag.
Älskar du mig måste du stå ut med mina negativa sidor.
Jag kankse begär för mycket men jag kan inte hjälpa det.
Jag har svårt att lita på folk och jag tvivlar ofta.
Jag kanske dömer dig för hårt ibland, behandlar dig fel,
men det är inte avsiktligt.. och jag försöker ändra mig.
Jag har länge strävat efter att bli perfekt och jag vet
att jag har en bra bit kvar dit men jag försöker verkligen..
Vet du att min största rädsla är att du ska lämna mig?
Orkar du med mina svaga sidor? Orkar du älska mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0