how to save a life

image23
for once and for all..
nu är jag seriös till 100 %
och jag ska klara det.
ok. bra.


-
Det är tomt utan dig, dagarna flyter förbi i ett lägre tempo
skratten är inte alls lika många medan tårarna ökar i antal.
Minnena har börjat bli smärtsamma, saknaden tar över.
Jag vet att du inte är borta men du finns inte kvar på samma sätt.
du har mig, jag har dig. men vi har inte varandra..
inte på samma sätt som förut. den tiden kanske är över.
Jag blickar ständigt bakåt, längtar tillbaka.
Jag vågar inte tänka på framtiden för du kanske inte ingår där.
Jag hade tur som hittade dig, fick dela alla dessa glädjestunder med dig.
Men det kanske är dags att släppa taget, låta min andra halva gå,
för ärligt talat tror jag inte du behöver mig längre.
Du kanske vill gå din egen väg och jag passar inte in där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0