all i need

jag ringde. han svarade inte. jag blir depp. OKEY.........
han ringer kanske sen istället. kanske inte. då blir jag ännu mer depp.
det känns som att jag ska dö, typ. det värsta är fan att sakna.

och uh, jag måste ut med min hund. igen.
det är tragiskt.. för jag kommer nog frysa ihjäl.
eller iallafall få ännu ondare i min jävla rygg som gör så jävla ont!!
jag funderar på om jag åldras i förtid? känner mig som en gammal tant.
Kanske borde jag investera i en rullstol. kanske.
eh neh..

nu ska jag ta på mig 9537 tröjor, 48911 byxor, 3728 strumpor,
122 par skor, 2 tjockis jackor, 43 mössor, 21 halsdukar och 5 vantar.
okey. jag överdrev. men ändå, hej michellin gubben typ.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0