..

ibland blir det inte alltid som man tänkt sig.
och nej, ingenting kan bli perfekt men ändå är det det man strävar efter.
vet ni hur det känns? att sträva efter något man inte kan uppnå? något man inte kan få?
något som ständigt glider längre ifrån en och hindrar en från att uppnå maximal glädje..
det finns alldeles för mycket i mitt liv som jag önskar vore annorlunda.
jag strävar efter en förändring.. förhoppningsvis en förbättring.
men hur länge ska man egentligen fortsätta kämpa?
hur många gånger ska man sitta med tårarna strömande ner för kinderna och hoppas?
hur ofta ska man behöva bryta ihop för att sen kunna bli stark?
jag vet inte. jag vet fan inte..

jag antar att jag behöver något mer. eller någon mer. eller någon annan.
men återigen så vet jag inte.
och jag orkar inte bli besviken igen så det kankse är bäst att bara ge upp?
jag vet inte..


and its fucking killing me to say that i need something more,
that i need more trust and love than you are given me..
babe, maybe my life is to complicated for you.

Kommentarer
Postat av: Soulmate

just call whenever!

2008-01-14 @ 21:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0