with or without you..

over and out.
forever and ever.
?

jag vet inte vilket, det känns som att det är upp till dig,
jag har redan talat om för dig vad jag vill och inte vill.
ingenting är perfekt och ja, vi har en hel del problem
men tillsammans kan vi nog lösa det om vi försöker!
visst, det är enklare att ge upp men är det det du vill?
ska vi bara skita i allting, radera oss ur våra liv?
Jag kommer inte klara det.. jag behöver dig.
Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel, jag vet inte mycket egentligen.
men du är den enda jag kännt såhär för och jag är så jävla rädd
att du också ska försvinna ur mitt liv.. jag vill inte förlora dig.

i hope you dont mind, i hope you dont mind that i put down in words,
how wonderful life is wile youre in the world
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0