slow

image25

det är deprimerande att vakna och vara tvungen att gå upp!
låg i säkert 30 minuter imorse och tänkte på en massa anledningar
för att helt enkelt strunta i det och stanna hemma i sängen..
men kom upp tillslut iallafall, lika glad som alltid. tog en promenad
med hunden och stressade en aning för att inte missa tåget.
sen var jag tvungen att dra hem på lunchen och eftersom jag
är förkyld och inte skulle vara med på idrotten så struntade jag i
matten och stannade hemma och pluggade till svenskaprovet imorrn.
har faktist nästan läst alla 70 sidor så lite duktig är jag, dock så
har jag inte fattat ens 50 % eftersom det är så jävla tråkigt men ändå.
blir nog inget mvg på det här iallafall dårå.

KUL att man ska plugga hela lovet också. matteprov, spanskaprov
och samhällsinlämning veckan efter.. fyfan vad jag älskar skolan (Y).
fu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0