broken heart

för bara 5 dagar sen vid den här tiden var det du&jag
jag låg i din famn och var bara allmänt nöjd med allting.
allt var som det brukade, som jag trodde det alltid skulle vara.
allting var så naturligt med dig och att min framtid skulle delas
med din kändes som en självklarhet. det skulle ju vara vi.

men nu, 5 dagar senare känner jag mig ensamast i världen..
du är inte längre en del av mitt liv. iallafall inte på samma sätt.
och det gör ont att veta att den jag älskar inte älskar mig tillbaka.

jag vet inte riktigt vad som gick fel eller varför det slutade såhär.
kankse är jag inte den rätta för dig eller så kanske det
helt enkelt inte var meningen att det skulle vara du och jag?
det finns så mycket jag skulle vilja gå tillbaka och göra annorlunda.
kankse hade det inte blivit såhär då.

jag älskar dig och hoppas du ändrar åsikt.. inser att vi hör ihop.
men hur det än blir kommer jag alltid vilja vara en del av ditt liv.
du kommer alltid vara min första stora kärlek joakim..
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0