Christmas time

Jag är alltid lika exalterad inför julen och hoppas på att iår ska bli bra och gärna lite bättre än förra året. Jag brukar försöka hålla hårt i de få traditioner vi har men det var omöjligt den här gången, det var inte mycket som blev som det brukar och jag pendlade mellan lycka och även korta stunder av besvikelse men i slutändan kändes det faktiskt riktigt bra ändå och årets julafton blev en av de bästa. det som saknades mest var väl en mysig stund med N och lite prat med min bumbi men det fanns verkligen ingen tid för det iår. efter julklappsöppningen blev det mys med my love och efter det flödade drickan för de flesta och tiden bara rann iväg, helt plötsligt var klockan över 3 och vi kom på att det var dags att åka hemåt men på något konstigt sätt råkade vi backa ner i diket och fick putta upp bilen, komiskt med tanke på att föraren inte druckit en enda droppe alkohol :D
när vi kom hem spöade jag och my love mamma och pappa i tvåmans vist och då ville de genast gå och lägga sig så jag tror vi somnade runt 4 - 5 någon gång och jag kan lova att det var otroligt skönt att få sova halva dagen idag!

snart blir det mat och julfirande med ulla & farfar sen ska jag nog träffa N en stund också. Och imorgon är det mellandagsrea som gäller, förmodligen får vi sällskap av halva sveriges befolkning men jag ska försöka överleva ändå ^^


i love you,
always forever


Kommentarer
Postat av: Anonym

träffa mig innan söndag : ( <3

2008-12-25 @ 23:44:11
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Så mysigt!

2008-12-27 @ 03:32:27
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0