fredag förfan

Jag umgicks med min fru större delen av dagen, vi var ute och gick, käkade lunch at my place, snackade och googlade fram snygga killar. sen var jag tvungen att fixa lite, packa, städa, duscha osv så hon drog hem. Hur det blir ikväll vet jag inte än, beror på om någon snäll jävel vill leka taxidriver eller inte? :b. Jag orkar inte tjata på pappa om skjuts.. btw var jag generös idag och skänkte dom 100 kronor eftersom vi ska käka pizza ikväll. många tycker jag är jävligt snål och eftersom jag inte är det försöker jag ändra den uppfattningen som dom har, jag försöker faktiskt bara vara sparsam och lägga pengar på det jag verkligen känner för. Och ofta är jag väldigt generös mot mina närmaste, spenderar mycket pengar till jul och bjuder ofta mina bästa vänner på mat, godis, dricka, alkohol eller whatever..

uh, jag vill till hallsberg ikväll.
och jag vet inte om jag vill åka imorgon :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0