en dag full av funderingar

vi slutade tjugo över tio idag men tack vare SJ och alla deras jävla förseningar var jag inte i kumla förrän 11.41. Jag tog sällskap med S och vårat samtal fick mig att inse hur otroligt många fördomar jag (och de allra flesta andra också) har, taskigt egentligen. Egentligen hade jag tänkt vara effektiv idag och både hinna städa och göra alla läxor men jag ångrade mig när jag kom hem och har istället spenderat tiden med att äta och tycka synd om mig själv eftersom jag börjar bli sjuk! dock har jag gjort engelskan och lite av det i företagsekonomin.. ska försöka städa lite och sen fixa iordning mig och åka till mariberg med mamma när hon kommer hem. Hon ska köpa väska och kalender åt mig, puss på henne! hon lovade också att försöka komma ihåg att köpa med glass hem efter jobbet, mumms.

jag är kristen, men inte troende.. är inte det jävligt fejk?
typ som att säga att jag är moderat men inte intresserad av politik,
eller att jag är djurgårdare men inte sportintresserad?
hm.. jag borde inte räknas som kristen!
hur hänger det ihop liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0