en bitch på köpet

Hur skulle jag kunna veta att min relation med O skulle orsaka massa skit? hur skulle jag kunna veta att sverige största bitch var inkluderad? Jag vet inte och det var inte förrän O och jag kommit varandra nära som jag insåg att den där lilla kaxiga tjejen skulle bli ett stort problem.. hon lyckades med sin onda plan om att förstöra för oss. Antingen njuter hon av att förstöra för andra eller så är hon bara jävligt egoistisk och ville ha honom för sig själv, leka med hans känslor och utnyttja de till sin fördel. Jag hatar hur hon är och vad hon gör mot andra och jag önskar att hon kunde försvinna från jordens yta men nej, den drömmen verkar inte gå i uppfyllelse. Hon fick mig att ge upp och samtidigt förlora en person som var väldigt viktig för mig.. dock verkar han inte ha försökt förhindra det så jag antar att han ändå inte var värd det men jag kan inte låta bli att sakna honom & hata henne...


Och ja, jag suger på att uppdatera bloggen, för tillfället.
Jag har fullt upp i skolan, med att räkna matte som jag inte förstår och samtidigt försöka hänga med i alla andra ämnen också. Skolan tar död på mig!


Kommentarer
Postat av: nina

jag känner att jag bara saknar dig mer och mer för varje gång jag pratar med dig i telefon eller ser dina texter. buhu vi får träffas snart och må lite bra tillsammans<3 imorgon låter det bra med en heldag med Jossan. Hoppas jag få som jag vill :D

2008-08-22 @ 20:20:31
Postat av: JULLAN

jaha , haha inte bara jag som tkr så då :D

ne jag skulle nog inte hlr palla frisör , det är 4 år man gör , på 3 år , iaf på jb ... och man kan absolut inte vara sjuk , för då kanske till exempel din hårdocka har en meter långt hår, medans dom andra hunnit klippt sina dockor mkt kortare och massa shit , haha ;p



hur vare och börja skolan igen då bruden ? :)

jag börjar nu på måndag .. vill inte börja skolan jag hlr.

Sommarlov året runt, låter inte det kanon ? :D

synd bara att de inte kan bli så... haha .. :D



Hoppas du får en skit bra helg sötnos! <3

2008-08-23 @ 18:01:40
URL: http://juliahessling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0