äntligen hemma

Det är bara idioter som faller för svin..
jag föll för dig och det gör mig till den största idioten nånsin.


Jag är hemma nu, hel och ren. så gott som iallafall!
Det enda jag tappat bort är mitt glada humör, jag gissar att det försvann någonstans på resan från Göteborg till Kumla men sedan återvände när jag klev in innanför ytterdörren och fick träffa de jag saknat mest under den här resan: min hund, min familj och min bästa vän (min dator och min säng är också ett plus i kanten). Dock försvann det igen när jag var ensam kvar på mitt rum och alla jobbiga tankar började fara omkring i mitt huvud, ibland önskar jag att jag vore hjärndöd, eller känslolös, whatever. Just nu är jag bara så trött på allting och att skolan börjar igen på Tisdag gör ju inte situationen speciellt mycket bättre.

However, jag är trött och ska upp igen om cirka 5 timmar så jag ska nog ta och sova en stund nu.. sömn är något som det blivit lite för lite av under veckan.
jag ska försöka skriva ett bättre inlägg och svara på era kommentarer.. imorgon! 

Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Har du inga bilder att visa? :)

2008-08-18 @ 09:21:38
URL: http://ellinorber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0