pirr

klart jag kan, klart jag ska. men det är så jävla läskigt.
för jag vet inte vad det handlar om, vad du vill mig liksom..
det verkade som att du kunde radera mig så lätt, och då äre
väl inte så konstigt att jag blir nervös näru vill mig någonting.
har känslan av att det inte kommer bli bra och jag vill inte tjafsa mer
men samtidigt hoppas jag på att du helt enkelt kanske bara saknar mig.
eller så saknar du kanske bara att få kapsylöppnare i huvudet? ^^
det är iallafall någonting jag måste ta reda på.


om några timmar är det skola, vilket inte känns alltför lockande eftersom
onsdagar är den värsta skoldagen på hela veckan, plus att vi har lång håltimme..
sen är jag inte helt frisk än heller men det är väl bara att bita ihop!

puss


Kommentarer
Postat av: LOVISA

Godmorgon:)

2008-04-09 @ 10:41:38
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0