onödigt vetande

haha, bara för att jag inte har något bättre för mig
och för att slippa plugga på idrotts skiten så ska jag sitta här och
skriva en massa inlägg om hur onödiga saker som helst! sounds fun uh?

visste ni tex att vår kropp består av ca 200 ben & 600 muskler?
undrar om det kommer frågor på det på provet imorgon?
isåfall kommer jag nog kunna dom.. helt jävla senil är jag som tur är inte!


image72
vad tycker ni om detta då? sexigt eller?
grrrrrr..


ne usch, det är fan snuskigt ju! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, kan väl inte vara någon som tycker att det är snyggt?

Vilket GQ-omslag tycker du är finast (se i min blogg!) :)

2008-04-04 @ 19:36:31
URL: http://evvvelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0