like it would somehow matter..

Idag är det lördag vilket gör mig på otroligt bra humör :D
ska nog ta och köpa lördagsgodis sen, en påse surt & blandat!
MMMMMMM! thats the way i like it.

image107



jag kom att fundera på en sak idag och kom fram till att bönder måste hata mig!
varje gång jag öppnar mitt fönster så stinker det utav helvete.. seriöst.
det är som att dom känner på sig när jag ska öppna och då gödslar bara för
att det ska stinka skit in i mitt rum. jag kan se framför mig hur de sitter där på
sina traktorer och skrattar nöjt för sig själva. jävla elaka bönder, alltså..
så mitt fönster får förbli stängt idag!

jag är sjukt trött idag.. för trött för att det ska kunna vara hälsosamt tror jag.
men jaja, får väl försöka piggna till för jag ska inte sova bort denna lördag!
puss

Kommentarer
Postat av: a

gott de ser ut på bilden :D

2008-04-26 @ 14:13:52
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: LOVISA

godmorgon sötan!

2008-04-27 @ 10:34:13
URL: http://onemoretry.blogg.se
Postat av: idolen

sniff

2008-04-29 @ 00:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0