kiss me

just nu är det mesta i mitt liv helt upp och ner. komplicerat.
så jag antar att allting är som det brukar vara igen och jag hatar det.

however, idag var en rätt bra dag.. vaknade och mådde piss men duktig
som jag är tvingade jag iväg mig till skolan ändå men bara för det har
jag världens huvudvärk nu. inte för att det är speciellt ovanligt men ändå.
nu fick jag ont i magen också, bara för att ha något mer att klaga på :)

idag blir det nog bara att vara hemma, kanske får sällskap och kollar film.
första första gången på 8 dagar som jag faktiskt är hemma i mitt hus och
kanske också eventuellt är lite social med min familj. sociala jossan va.

hoppas ni får en bra helg för det ska jag ha :D!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0