::D

jaha, just nu sitter jag då och förhör B inför någe tråkigt jävla prov ^^!
jag är tamefan en riktig ängel ibland.. tyvärr inte så speciellt ofta, hah :)

however, är snart klar med alla kläder och har varit lika effektiv som alltid.
ehe. nu ska jag nog snart ut med hunden och sen blir det nog att sova
tidigt idag! måste ju orka med morgondagen, åtminstone försöka med det.

HAH. jag som deppade för att det var onsdag imorgon innan jag märkte att
det faktiskt är onsdag idag och alltså torsdag imorgon, vilket betyder att det
inte alls är långt kvar till fredag! WIHIO. jag älskar helger & slippa gå till skolan!
och jag är bara för jävla smart =)

puss


Kommentarer
Postat av: HANnss

ooh vi gillar inte lärare! ;)
Jag har vart på skolan och tråkat sedan vart med moa och nu peppar jag inför min födelsedag som ä i mörn ;D lr om 30 min typ HAH =D

2008-04-23 @ 23:27:05
URL: http://www.hannafjellstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0