boring, huhu

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
jag är kåt.
ne, men så jävla uttråkad.

image69   image70

undra vad det är för fel på mig?
eller sure, det finns många.. men liksom,
jag har prov imorgon, idrott&hälsa. vilket jag suger på.
plus att jag varit sjuk så jag inte kunnat hämta hem mina anteckningar.
borde jag då inte plugga som fan på häftet som ligger framför mig?
Jo, det borde jag.
men nu äre ju så att det är fel på mig. så jag gör inte det.
istället hoppas jag på att allt ska fastna i mina hjärna medans jag sover
och då kanske har chans att skriva MVG på provet 07.50 imorgon bitti.
mycket troligt va?
ne, det kommer inte hända.. och hur ska jag då förklara det för marcus?
marcus är alltså min idrottslärare, som bytheway är very hot! snygg alltså.
kankse ploppar upp en bra ide i min pyttelilla hjärna någon dag.
'i ceartinly hope so


however, blev nyss idiotförklarad av en av mina bästa vänner också.
thanks a lot dude! och jag älskar och avgudar dig med! not
eller jo, det gör jag ju.. oftast iallafall :)
okey, jag vet att hon tycker det är meningslöst att blogga och läsa andras.
så när hon frågar vad jag gjort idag och jag svarar just det..
ah, då anser hon att jag slösar bort min tid och mitt liv till ingen nytta.
och det ligger nog tyvärr en gnutta saning i det om man tänker efter
men vafan, jag har känslor din ko! och jag är ingen idiot. inte mer än du iaf ^^

förresten är det kul och avslappnande att bara sitta och skriva av sig
och läsa om andras liv. på så sätt slipper man den tråkiga vardagen. for a while

nu håller min bror på att dö. or something like that
han ropar nämligen: joooosefiiiine.
jag orkar dock inte svara men ända gången han kommer upp från källaren
är när det är mat eller chips. så jag antar att jag ska ner och äta mat nurå.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha nej vill verkligen inte det, för sjukt för min hjärna att ta in :P

2008-04-03 @ 19:13:40
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Jessi

Lycka till på provet!

2008-04-03 @ 19:59:30
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0