in the worst way.

försovning. huvudvärk. sömnbrist. dåligt humör. ångest inför skolan och så en bruten arm på det också..
visst låter det helt otroligt underbart? uhu
in the end.

Fan, jag skulle ju bli pepp som fan i skolan, det verkar inte gå sådär väldigt bra. bläh.
men inte bara mitt fel idag faktist. Liksom, jag kna inte hjälpa att trappen får mig att ramla i den?
such a liar. jaja. jag vet att jag är dålig :(. uhu, men det är synd om mig idag. igen.

Fuck it.
ja, gör det. vem vet, det kanske är nice.
Jag ska iallafall plugga lite innan jag kollar upp om min arm är hel eller inte =)
så lite sådär halvpepp är jag. ska ju vara mvgbarn så jag får väl anstränga mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0