im yours



I wont forget, so dont forget,
The memories we made!

Jag funderade på vilket ord som bäst beskrev våran vänskap.
Men det var svårare än jag trodde! De åren vi har haft tillsammans
har innehållt det mesta. Glädje, tårar, lycka, svek.
Men om man ser det stora hela så kan ingen ta ifrån oss våra minnen,
som för mig är guld värda. Men låt oss inte sätta punkt där, låt oss fortsätta
uppleva saker tillsammans. Vi har så mycket kvar att upptäcka och så
mycket att övervinna.

Jag kan inte säga vad jag värderar högst hos dig,
för du har så mycket värdefullt. Och jag hoppas att du förstår att jag menar
det, fullt ut. Vi har bestigit de berg som har befunnits framför oss för att sätta
stopp. Hur många som än har försökt har de aldrig lyckats, än idag har vi
varandra och jag vågar nog säga att det alltid kommer vara så.
Motgångar kommer alltid att finnas, vare sig vi vill det eller inte,
men tillsammans kan vi klara av näst intill vad som helst!

Jag litar på dig, till 100% och jag önskar att du kan göra detasmma.
För du är ovärderlig för mig.

Tack för alla gånger du har funnit där
och de gånger du har låtit mig funnits där för dig.
Tack för allt vi har upplevt
och för att du gjort min vardag så mycket bättre.
Tack för att du finns
och för att du är den du är.

Du är Josefine, och det är det bästa man kan vara!
/ yours forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0