first of all

and no ones words were strong enough.
.
Fan vad skönt att ha klarat av muntliga historia redovisningen & engelska provet.
Tror faktist det gick rätt så bra på båda, dock var jag klanting och råkade ta fel penna
så det gick inte så bra att sudda ut bläcken. inte så lyckat på ett prov kankse, nej.
but hey, whatever.
Right?

Kom hem rätt så tidigt idag också, för omväxlings skull. mäktigt skönt. ihi.
dock sjönk mitt humör till botten när min käre far kom hem.
as so many times before

Jag är inte perfekt, okej? Jag har mina fel och brister.. du behöver inte påpeka allt.
Jag försöker faktist och ska fan lyckas. Skulle vara mycket enklare om du höll på mig.
men man ska väl inte begära för mycket. Så jävla lätt att bli besviken då.


aja. ska nog städa snart. försöka få klart det någon gång. sen plugga.
yeah, my life is so damn wonderful all the time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0