:)

image3

Jahaja. Jessicas kusin, mikael kom till kumla i tisdags kväll.. senare än planerat eftersom han var duktig och tog fel tåg. Iaf så hade vi fixat överrasknings kalas, då han fick väldigt bra presenter :). Den kvällen bestod mest av att svulla, läsa porris boken och kolla film.. mys vare! sen idag kollade vi på film, fixade mat och kollade film sen igen innan vi begav oss till frimis. Vi fick stå i kö och höll på att frysa ihjäl så vi fick värma varandra tills alla var heta :b.
Det var rätt så segt på frimis men hade massa bra folk omkring mig så det blev bra ändå. faktist.
och jag borde försöka sova för jag ska upp tidigt imorrn eftersom mitt tåg går ett & jag inte har packat än ^^.
seeeeen blire joakim resten av veckan <3 <3

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0