you know it hurts, dont you?

jag är så jävla sjuk så det finns inte.
känns som att någon kört över mig ett par hundra gånger.
'this life is filled with hurt

jag känner mig fan som en knarkare men ändå.
jag ska vara duktig och gå till skolan imorrn iallafall,
lockande med en massa prov och skit.. fuck no.
but hey, who sad life would be easy?

imorrn ska jag leka med tina. wonderful.
på lördag ska jag leka med nina. total happiness.
& på söndag blire nog glögg & pepparkaksdeg med fredrik :)
sen ska jag plugga i helgen också. it's killing me
Nästa vecka ska jag leka med nelle, emelie, plugga
och handla klart alla julklappar hade jag tänkt.
sen kommer joakim på fredag :D:D:D. i love you
sen äre inte långt till lov, jul och nyår. PUSSPÅDET!

nu ska jag plugga på musiken. uhu.
hoppas på ett vg där iallafall. wish me luck
det lär behövas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0