tutti frutti

jag hatar söndagar, fast jag hatar måndagar ännu mer.
Jag vill verkligen inte till skolan imorrn.. IG- på matten, typ.
aja, får väl försöka vara positiv, en dag närmare fredag iaf :)
Får hoppas på att den här veckan inte blir så jävla jobbig.

Helgen har varit rätt så bra, tack vare nina <3.
hon sov här igår och det var lika mysigt som alltid.
sen drog hon till jakob och hämtade deras mansonbiljetter.
och sen kom dom hit. 'suprise
aja, tur att båda sett mig osminkad och äcklig förut =)
vi spelade lite kort osv, sen drog dom och jag & kickan gick ut och gick.
och vi har nyss bakat pepparkakor och lite så. det var mysigt.
och nu funderar jag på att plugga lite på svenskan eftersom jag varken
har historian eller matten hemma. bläh. det kommer inte gå bra för mig imorrn :(

& iår är jag dålig. för jag orkar inte ställa fram massa tomtar och grejer..
kommer ändå knappt vara hemma så spela roll då liksom.
och i veckan måste jag köpa resten av julklapparna. uhu..

'all i want for christmas is you
j <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0